FAQ

Levertijd?

Wij doen ons best uw bestelling z.s.m. te verwerken, uiterlijk binnen 2 à 4 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Bestellingen naar het buitenland kunnen verschillen. Ikramshop.nl is niet verantwoordelijk voor de levertijd van de postkantoren we hopen daarom dat u uw pakket geduldig afwacht. Helaas is het niet mogelijk om bij ons uw pakket af te halen.

Hoe kan ik retourneren?

Als een product niet past of niet aan uw verwachtingen voldoet, dan heeft u het recht het product binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling terug te sturen. Wenst u de bestelde artikel(en) te retourneren, dan verzoeken we u contact met ons op te nemen via e-mail: info@ikramshop.nl

 

Kan ik items omruilen?

Het is bij ons helaas niet mogelijk om items om te ruilen. Je kunt het items alleen retourneren. Uiteraard kun je het juiste artikel wel bestellen via de webshop: www.ikramshop.nl

Wat zijn de retourkosten?

De kosten van het verzenden en retourneren zijn voor de rekening van de klant, mits een product wordt geretourneerd dat volgens Ikramshop.nl schade heeft opgelopen die niet aan een handeling van de klant te wijten is. Heeft u het artikel al gedragen en bent uw vervolgens niet tevreden, helaas vergoeden we de kosten van een artikel niet na het dragen hiervan. Het artikel kan daarom niet worden geretourneerd.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wij kunnen een retour alleen accepteren als:

De items ongedragen, ongewassen of niet gebruikt zijn.
De items onbeschadigd en schoon zijn.
De items GEEN (sterke) geuren hebben, zoals parfum, rook of lichaamsgeur.
De items compleet zijn met de originele verpakking.
De retourzending binnen de aangegeven termijn valt.
De items niet afgeprijsd zijn.

Mijn bestelling heb ik niet ontvangen?

Als je enige problemen ervaart met je bestelling, kun je contact opnemen via onze e-mail: info@ikramshop.nl Zorg ervoor dat je je bestelnummer, naam en e-mail vermeld. Wij zullen binnen 2 á 3 werkdagen reageren. 

Verkeerde kleur/item ontvangen?

Als u een verkeerde kleur/ artikel ontvangt vanuit Ikramshop.nl, stuur ons dan gerust een e-mail op info@ikramshop.nl met uw bestelnummer, zodat wij dit meteen voor u kunnen oplossen. Gezien uw bestelling niet klopt vergoeden wij uw verzendkosten/ en zullen wij het juiste artikel opsturen indien dat mogelijk is. U ontvangt daarom via de e-mail een verzendlabel waarmee u het pakket kunt terugsturen. Mocht uw e-mail nog niet zijn beantwoord stuur ons nogmaals een e-mail.

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de knop ‘‘in winkelwagen”
Klik op de knop ‘‘bestellen”
Klik op de knop ‘‘kortingscode toepassen’’ om uw Gift Card code/ korting code eventueel invoeren
Klik op de knop ”bestellen”
Vul uw persoonlijke gegevens in
Klik op de knop ”volgende”
De laatste stap is uw betaling methode Betaal dit kan middels bankoverschrijving 
Klik op ‘’Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’’
Klik op ‘’betalen”

Wat betekend 21% BTW?

De prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw. In Nederland wordt over de meeste producten en diensten 21% btw (belasting over de toegevoegde waarde) geheven. Dit is het standaardtarief dat de overheid heeft vastgesteld. De btw is een verbruiksbelasting die uiteindelijk door de consument wordt betaald en door bedrijven wordt afgedragen aan de Belastingdienst. 

Klachten die wij behandelen

De volgende klachten die wij kunnen behandelen:

Het ontvangen van een verkeerde kleur.
Het ontvangen van een verkeerde item.
Dubbele items ontvangen.
Ongedragen items met vlekken ontvangen.
Fabrieksfouten die gecontroleerd kunnen worden door Ikramshop.nl

Klachten die wij niet behandelen

De volgende klachten kunnen wij niet behandelen:

Kledingstukken die gekrompen of beschadigd zijn na verkeerd wassen.
Schade door onjuist of intensief gebruik.
Artikelen die beschadigd of verkleurd zijn door overmatige transpiratie.
Pluizen/losse draadjes door de kwaliteit van het materiaal.